Knäskadan from hell

Med risk för att låta lite deprimerad nu... känsliga läsare varnas! ;)

Nejdå. Men imorgon bitti läggs jag in på sjukhuset för den första knäoperationen. Grejen är den att det enbart kan bli bättre, och det är ju ganska så bra. Nu ska dom skära och ha sitt lilla roliga i mitt förbannade knä, way to go..

Alla gånger jag gråtit ihjäl mig för jag inte kan springa mer än två meter. Alla gånger det har huggit till i mig när jag vridit till knät lite. Alla gånger jag vaknat av att jag skriker av smärta pga av detta knähelvette.

Imorgon kl 08.00 - steg ett på en lång jävla resa.

/M

snart är jag där igen. snart.



Kommentarer
Postat av: sarathaman

<3

2010-05-07 @ 11:35:21
URL: http://ssaramarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0