Saturday

Tjoho! Gårdagen var hur bra som helst, lasergame + middag med laget. Sen begav vi oss vidare mot uppsalas södra delar, sunnersta. När vi nått vår slutdestination så fick vi bland annat bevittna ett "naked mile". Intressant kväll må jag säga, bra musik och bra umgänge, som de brukar vara.

När vi spelade lasergame var det på liv eller död. Här är saras beskrivning av hur det gick till... haha så jävla klockrent! :


/M&N

'' Allt började på riktigt när jag kom ner smygandes från trappan, jag hörde svagt ett rop efter mitt namn, det var matilda som kamoflerade sig i en stor cylinder formad plåtburk.
Jag kollade bakom mig så att ingen följt efter mig. Ingen där, så jag lade mig ner på marken i en snevinkel för att kunna skjuta offret och rädda mig själv i första hand.
Linda kom sakta ner från trappen och gav oss tecken på att 'kusten var klar'. Vi tre smög oss vidare mot basen.
Två höll vakt medans den trejde skulle skjuta sönder basen.
Svetten rann, vi var rädda och det var på blodigt allvar. Vi misslyckades. Matilda blev skjuten.
I hopp om att överleva dom sista minuterna som tickade på, sprängde nathalie basen medans jag kämpade med att övervaka henne. Men det vi inte visste var att våran bas redan var sönder sprängd av en stor pansarvagn ''


Kommentarer
Postat av: Anonym

så sant..

2010-03-28 @ 15:25:15
URL: http://ssaramarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0