Den nakna sanningen

5 sanningar gott folk;


1. Jag sover i princip aldrig själv. Sover hos folk eller folk hos mig nästan varje dag haha! Hatar ensamheten, fyfan, det är så jävla jobbigt att sova själv.

2. För första gången på 9 månader kan jag ärligt säga att jag mår bra. Bättre iallafall. Och det är bra, det går åt rätt håll :D tack vare mina underbara.

3. Jag brukar ha en tånagel målad för jag tror att det betyder tur. Haha don't ask...

4. Jag tror att allt har en mening. Vad man än gör så finns det en mening bakom det! Haha ödet likaså...

5. Jag gick på ridning i 7 år typ. Haha otippat va? ;)

/M

vet inte varför jag la upp en bild när jag spelar gitarr.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0