varning för depri inlägg

när i helvette ska det bli bra i mitt knä? när ska jag kunna springa utan att vara rädd för att slita upp allting? när ska jag kunna sitta på knä igen? när ska jag kunna böja det åt sidan igen utan att det tar stopp?

JAG BLIR GALEN. Jag kom in till sjukhuset den 11 oktober efter en innebandyskada - fick diagnosen utslitet ledband och vätska i knäskålen (som hoppat ur led men sen tillbaka). På sjukhuset sa dom 1 månaders vilotid, sen succesivt bygga på och träna mer och mer. Nu har det snart gått 4 månader sen min skada. Jag har provat allt från akrupunktur till massage och knä övningar och stretchingsprogram. Har till och med ett träningsprogram för knät som jag gör nästan varje dag för att stärka det.

Känner mig helt slut. Uppgiven. Det dödar mig varje dag att inte kunna springa, att inte kunna spela innebandy på min vanliga nivå. Helt desperat , måste bli bra igen. Det känns fan inte som det någonsin kommer bli som förut. Än en gång; it's killing me.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0