sthlms helgen /M

hola amigos - i'm home :) en awesome helg i huvudstaden satt fint de!

fredag; hem till lägenheten och lämna grejer, direkt till restaurang på söder. gamla melodifestival kändisar satt i bordet bredvid oss HAHA, krister björkman, andreas jonsson och compani! hem & sova efter det, fartfylld resa hem från restaurangen må jag säga! livet lekte :D

lördag; shopping hela dagen ( visar bilder sen ), tacosmiddag hos några friends på kvällen och sen drog jag och jullanpullan och såg avatar!!!! herregud, jag dog. jag är helt mållös - har ni inte sett den, VAD FAN VÄNTAR NI PÅ ?! haha verkligen hur bra som helst! dock somnade vi (jag) inte förrens 05.00 av vissa anledningar......... haha men de va en lyckad kväll!

söndag; småshopping på förmiddagen, drog en pizza och sen satte vi oss på tåget hem. jeeevligt skön helg, det gillar jag :)

jag & julia


ANDREAS JONSSON I BAKRUNDEN FÖRFAN HAHAH


sa ju att det va en fartfylld resa hem haha...


bioooo


haha M&J


Kommentarer
Postat av: julia

vem e andreas jonsson nu igen? (a)<3

2010-02-02 @ 16:59:31
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0