nathalies nyårslöften

  1. Jag ska äta nyttigare och äta halsosammare mat - verkligen något jag måste ändra på , mina matvanor suger ! ibland äter jag ingenting och ibland alldeles på tok för mycket, och 97% av all den mat jag åt 2009 va snabbmat så som, mcdonalds, pizza och köpt färdiglagad mat man bara värmer på i micron.         
  2. Träna mera och göra en rejäl satsning på innebandyn - Det är något som jag ser mest fram  emot. känner att jag startade säsongen halvdant och har aldrig kommit igång, så nu jävlar!
  3. Ändra mitt beteende och bli mer lugn och mindre jobbig - Det är något jag verkligen lider över, att jag vet att jag går över gränsen alldeles för ofta. pratar som en jävla pratkvarn, och folk orkar verkligen aldrig lyssna på mig längre. De kommer nog bli svårast att ändra på, så psykistkt jobbigt.. så ni får inte sluta umgås med mig, bara för jag kommer verka lite mer emo framöver.
  4. Höja mina betyg - jag ska satsa i skolan och jag ska nå mitt mål, MVG i alla ämnen. måste verkligen försöka med detta, måste verkligen tänka på framtiden..
  5. Sluta med en sak som de allra flesta vet redan - Det sitter ihop med träningen och innebandyn, och också att bli hälsosammare. Det är något jag velat göra väldigt länge, men inte kunnat, men nu har jag M och liza vid min sida också, så de ska nog gå fint förhoppningsvis..
  6. Spendera mina pengar på rätt sätt - måste lära mig att lägga pengar på det jag verkligen behöver och inte onödiga saker så som t.ex. mat på stan!  nu är det spara,spara, spara som gäller!
  7. Skaffa ett jobb - eller tjäna in pengar på något som helst sätt. Kommer bli väldigt krångligt dock, med tanke på innabandysatsningen. kommer finnas väldigt lite tid över, men då får jag helt enkelt make some. för utan pengar klarar man sig inte!

så ha ett riktigt jävla gott nytt 2010! för ett nytt år betyder ett nytt kapitel med nya möjligheter, kom ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0