innebandy innebandy & innebandy

japp, ni kan ju kanske gissa vad jag har gjort idag... helt rätt, innebandy.

dagen börjat hos erika när jag tidigt får tvinga mig upp ur min sköna sömn brevid henne och liza, och tack så mycket för gårdagen tjejer, ni är guld.

sedan virrade jag runt lagom länge i sunnersta innan jag äntligen hamnade på en buss åt rätt håll..

sen bar det av på innebandy match emot hagundas d2 lag, vinst med 3-2. och det gillas mycket, blev till och med ett litet fult mål ifrån min sida otroligt nog!

sen hann jag knappt hem igen innan det bar av vidare på bortamatch med 93laget, ända bort till bålsta, men där vi också vann. roligt det där med vinster alltså! men nu måste jag kila.

puss&kram/n


gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0