2010 - första inlägget

hallååå :) uppdatering kanske? haha ligger inte så bra till på den fronten inte!

gårdagen var i stora drag jättebra och jätterolig , mega god middag @ moa samt förfest! vi spelade spel, dansade och.. massa annat skit ni inte får veta! ;) men men, tolvslaget firades iallafall med mina bästa och det är ju det som spelar roll. det gillar vi!

idag va en riktig chilling milling dag, vaknade upp med okänt sovsällskap imorse  ... eller? nä faktiskt så va det självaste emilia som låg och snarka bredvid mig, oj så ovanligt :D haha just kidding!

har förövrigt ett mega stort blå märke och massa andra sår på mitt ben - inte helt okej! men så kan det vara ibland. synd för mig dårå!

/M

SKÅL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0