Vemdalen wohoo!

Ikväll skulle vi + några tjejer från klassen till stockholm och gå på en mega 18 års fest för amandas boyfriend! Men till slut kom jag fram till att inte följa, blir inte särskilt skönt om jag ska åka till fjällen tidigt imorgon bitti hehe.. N ska dit iallafall, så förhoppningsvis får ni en uppdatering av henne senare kring festen! Men jag ska iallafall till A ikväll och käka middag, hörde att det blir pizza = BÄST!

But anyway, jag och annika åker till vemdalen imorgon! Det ska bli sjukt kul hehe sådeså :D Ingen uppdatering från min sida på en vecka iallafall tror jag, får se om N's data är fixad annars vet jag icke hur det blir.

Ha ett grymt sportlov people, xoxo /M

lite skidbilder från mina&annikas alla skidresor genom åren haha
TAGGAD BRUD x 10 NU ALLTSÅÅÅÅ;



annika haha oj, lite snöig??













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0