Lärarna får visst aldrig nog

Jag drunknar i plugg. Vill bara dela med mig av min sjuka mängd med skolarbete för tillfället, läs eller inte, i don't care....

- Idrottsprov
- Geografiprov
- Historialäxa
- Tyska redovisning
- Geografi redovisning
- Svenska novell
- Bok recension + läsa en bok
- Mental träning läxa
- Företagsekonomi uppsats

Herremingud... OCH ALLT DETTA INNAN SPORTLOVET!!!!!!!!!!!!
Som ni kanske förstår har jag INTE tid att sitta här.. måste PLUGGA..
Tur att jag har liza och erika här för tillfället, my heroes!

/M

Kommentarer
Postat av: Merit

hahahah! jag har två prov innan lovet.. å inga läxor och om jag tänker efter så tror jag att jag har haft högst 5 prov sen vi började i januari :) happy mej

2010-02-15 @ 14:55:43
URL: http://suneyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0