Jag kokar snart över......

Tänkte gå i min vän linda eklunds spår nu, klaga på bloggen.... ( haha skoja skruttan, du är så positiv så :* )

Blir snart galen... Tappar bort alla mina saker, hela tiden. Spårlöst jävla försvunna! Bland annat hittar jag inte mitt älskade knäskydd. Är desperat efter mitt det... Psykiskt! GAH!

Sen är min svenskabok borta, massa kläder, halsduken, 2 par innebandyskor, en klocka... JA LISTAN ÄR LÅNG :(

Inte okeeeeeeeeeeej, STOPPPPPP!

(btw kommer det mera klagomål imorgon, angående knät... just wait for it!! haha stackarn...)

/M


Kommentarer
Postat av: linda

Nämen titta, det är ju jag som heter linda eklund! Men jag som blev "årets optimist" i nian... kan detta stämma? (eller var det en ironisk titel..?)Otroligt!

Ser att du också kör på begränsad klagning, härligt matilda! Måste också säga att man kan inte va positiv hela tiden heller, KLAGA! haha, puss!

2010-02-16 @ 22:25:03
URL: http://lindaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0