the haunting in connecticut

hej sötnosar . nu äre så att jag preecis kom hem ifrån ett 2 timmars lång innebandypass. HA nej där ljög jag, jag lyckades missa bussen 3 ggr i rad så det blev bara 1 timmes träning för mig idag. och förövrigt så hade jag matteprov eftersom jag missade de förra veckan. imorgon är det engelska och naturkunskaps prov som gäller ... får se hur det blir med det. och på onsdag är det samhällskunskaps prov också ! fett pain pallar inte stessen. nej nog om det, nu ska jag ta upp det positiva sakerna i mitt liv vilket för tillfället är att jag ligger helt ner gosad i sängen right next to liza med en chips påse i handen och bara myser framför tvskärmen så ögonen nästan blir fyrkantiga! vi tittar på, som rubriken lyder, the haunting. men nu tycker liza jag ska vara lite sociel så får vell gå tillbaka till att chillerilla resten av kvällen. puss älsklingar, "we know u love us" / liza& nathalie
väldigt slitna tjejer jadu vi vet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0