sista sommarbilderna ?

måste bara säga att det va riktigt varmt idag på dagen när jag satt och myste vid ån med liza och matilda, så vi passade äver på att ta några sista sommarbilder.
känns som sommarn bara flugit förb, tycker sommarn faktiskt kan ta och hålla i sig i två dagar till, det skulle va toppen, vem vill inte fylla år på sen-sommarn sådär liksom, inte jag ?

haha usch jag vill inte fylla sent på året. fett pain men det är något jag får leva med. och jag ska även passa på att publicera bilderna också ofc. nu ska jag återgå till telefonpratandet och vara lite mer social. puss / N





alltid alltid alltid alltid alltid alltid alltid förevigt med andra ord

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0