nathalie dissar !

nathalie dissar kändisdjungeln ! usch vilket patetiskt program, för det första är det typ wannabe kändisar som tror att dom är något, sen blir man bara jävligt äcklad och får kväljningar av när dom sitter och trycker i sig råttor, skalbaggar, ödlor och varanpenisar ! usch fyfan vad skabbit. "rösta på mig så får jag vara kvar" haha jadu, det låter ju logiskt ? ja blä för det i allafall !

just nu sitter jag och myser i sängen brevid emelie ekberg, vi har suttit och zappat mellan idol och wipeout den senaste timmen, mycket underhållande tv program måste jag tipsa om för er som inte visste det redan. och så tog jag tag i att fixa spotify, ÄNTLIGEN . ja haha och det passar ju bra nu när ljudet på min dator är helt fuckedup. fettpain.

och förövrigt så hade jag nyss en timmes väldigt krävande innabandypass ! eller ? nej haha en riktig latch träning med knäppa tränare som vanligt :] me love it. men nu ska jag gå tillbaka till att vara lite social med EE igen.
puss på er sötnosar! / N


SKAAAAAAAAAABBB !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0