höst i stora lass, de gillar vi

heeej bloggen. vilken utomodentlig dag att hälsa hösten välkommen , jag älskar hösten! så mysigt med mörkret och fint med alla färger. dock va höstdagjämningen igår tror jag men jag hälsar lilla miss autum välkommen today instead. och nu så är det ju också så att lilla jag faktiskt fyller stor flicka på fredag i övermorgon. jag fyller äntligen 16, känns som jag varit 15 i kanske 3 jävla år nu , så det börjar blir på tiden att gå vidare.

vaknade nyss brevid ekberg som snart ska åka iväg hem till sig för att hämta innebandygrejer som hon måste ha med sig till skolan, för hon ska nämligen provträna och spela våran träningsmatch mot d4 idag. M&N hjärta FBC! och så börjar jag förövrigt skolan vid 10 över 2 idag och har en lektion sen slutar jag, dock har vi bajsprov, men det ska nog gå bra eftersom jag har pluggat så mycket, eller?? haha nej men de får jag leva med.


och nu när jag redan börjat tråka ut er läsare med helt ointressanta ord så ska jag avsluta med att säga att
dagens låt blir enrique iglesias - hero







puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0