godmooorning

"hej alla pigga" NOT, jadu själv så vaknade man halv åtta idag av att man siitter och äter chips i sömnen , what liksom!? haha ja alla är vi lite knasiga ibland .

tror jag blir hemma från skolan idag, är förkyyyld, fan att denna jävla förkylning aldrig blir bättre! får vell ta lite nytta av vilandet och fkanske faktiskt ta tag i mitt pluggande, vem vet . hur som helst har jag lite ångest över att om jag blir hemma idag så måste jag vara hemma från träningen också ! usch sånt gillar vi inte bokstavligen fett pain !

så har fortfarande lite decisions to make, om jag tänker tvinga mig iväg till skolbänken idag så jag får träna eller om jag stannar hemma i min sköna mjuka säng, ja men jag har ju lagom med tid på mig att bestämma mig, ja som ni vet så börjar vi jensenbarn vid halv 1 idag ;] puss&kram / N


Kommentarer
Postat av: Lovajsaaaa

Världens bästa blogg! :D

2009-09-22 @ 11:14:55
URL: http://blondelife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0