Gästblogg by LJ

Hej hej alla fettpain läsare, om ni nu existerar!
Idag har vart en underbar dag både i centralare delar av staden, men även i hemmatrakterna, jag har befunnit mig hos både Lisa Elander och Hemma på gamlauppsala gatan innan jag landade här, hos nathalie. Förövrigt har vi ett födelsedagsbarn i denna lägenhet, Grattis Mia 35 år, all kärlek till mamma nr2.
Vi har även konstaterat att en dongel är som datans snopp!, det fick oss att le en hel del. ja vi är då knäppa, och nathalie fick salt i sin finne, men vad ska man göra liksom? FETTPAIN med två helvetesprov imorgon, men vad ska man göra liksom? längtar dock till lunchen, kankse drar en chagge? LET´S!!
 Här kommer en gaaalet spontan bild på mig mina vänner.

måste rusa, nathalie vill läsa inlägget, Men måste även säga att jag älskar Matilda Gradinus som befinner sig hemma denna höstkväll. xoxo som hon skulle sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0