what ?

ojojoj vad hände med updateringarna där egentligen ?! nu är jag iallafall igång igen och det är ju skönt, eller .

i vilket fall så va jag iaf på stan idag med käraste bästis gradin och handlade, fyfan , jag klarar inte av att hantera pengar ! jag har gjort av med ca 2000 kronor idag samanlagt på lite olika saker, från mat till trosor. 

köpte en bh och ett par troser ifrån gina, och en halsduk ifrån gina, sen köpte jag en bh från h&m, en väska från bianco, och en skitsnygg t-shirt från monki. sen drog vi några svängar med fika på waynes också ofc !
/ N


bianco 420:-






monki 200:-






ginatricot 129:-






ginatricot 149:- och H&M 129:-

Kommentarer
Postat av: Liza Jane

See you in heaven, du lär inte leva länge till..

2009-09-30 @ 16:56:19
Postat av: Nathalie Engeroth

farvääääl

2009-09-30 @ 17:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0