begravning på g?

hej allihopa ni som är så lyckligt lottade att ni har studiedagar idag och i morgon, men för min del är det skola idag, dock försov jag mig , fett synd. och min andra lektion börjar halv 1 så..

och dessutom har jag och sucksdorff suttit och pratat om vad som finns under skinnet på oss, julia har en ihålig hjärncell. metans jag faktiskt har två !?!?
Bert och Dunderbongo. men bert har sovit i över ett år nu så börjar fundera på om han kanske faktiskt har svikit min kropp och gett vika för dödens mörka hemliga sida. begravning med stora bokstävel isf !

sorgligt med såntdär alltså ! men nu ska jag inte störa er mer, ska röra mig ner mot bussen och åka ner på stan och käka luch med alla sweethearts.

CYAH / n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0