vill oxå utomlands..

snackar i tele med millanpillan nu , tjejen är lika bra som vanligt. inte nog med det åker hon till spanien på lördag .. SKÖNT för henne! och maja drar till new york hon också. & julia befinner sig just nu i thailand.. vad är grejen med att alla lämnar " varma " sverige ?! heheh skulle som sagt INTE banga.

idag har jag varit en riktig jävla plugghäst , oh lord! gick tidigare till skolan för att plugga, och stannade kvar efter skolan för att plugga.. good work! :D

nu är jag mega trött, börjar 8.30 imorgon på SATS-gym med klassen! den enda träningen jag får nuförtiden haha, det gäller ju att passa på :)

/Matilda

jag & millan , varm sommarkväll...


Kommentarer
Postat av: eo

loooove it!

2009-10-22 @ 16:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0