ingen fantasi

hej mina söta små grapes (eller hur va de lovisa haha)!
har varken ork eller fantasi om att komma på något påhittig till rubrik idag..

nu ligger jag i soffan framför tvn och lyssnar på när liam, som precis kom hem ifrån dagis , inte kan sluta babbla om sina starwars gubbar osv

jaja, ikväll är det träning på shemat, ovanligt.. både flickor17&division2 träning. inte speciellt taggad, men får vell ta och gå iaf.

jag har också kommit på att jag har grov ångest över skolan, hinner inte med, har varken tid eller ork till att tex läsa den där jävla engelska romanen, ligger bara och tänker på andra problem här i livet, orkar inte med de längre..
aja hoppas det ordnar sig framöver..
puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0