happyface

okej, nu ska sanningen sorligt nog fram. tacka vet jag att vi jensenbarn är lediga, lediga från skolan kanske, men uppgifterna har vi ju ändå hängande efter oss som en skugga. labbrapport, inne imorgon senast 00.00. min kommer bli inskickad 23.59.. the ugly truth people..

men , nu sitter jag hos N igen haha, vad är grejen med att jag i princip bor här :o . nu ska vi glo på tv och dricka te, katching!

bild från somras, lägg märke till den ljusa hårfärgen (!!!)



och en bild tagen för ca... 10 sekunder sen, mörk i håret ju! :]



och en bild på mupparna themselves får avsluta kvällen , see yoou



Kommentarer
Postat av: [email protected]

Balkongrummet? In med tungan och tänk på språket. Vi älskar dig som du är.

2009-10-02 @ 21:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0