good girl

hey everybody. idag har jag varit väldigt duktig tycker jag !  först såvaknade jag upp hyfsat sliten från fredagen fortfarande @ lizas place, sedan gjorde vi jätte god frukost, och sen till lunch åt vi avokado och hemmagjord smoothie. NYTTIGT NYTTIGT!

sen åkte liza till gränbyc. med hennes mori. och då passade jag på att dra mitt feta arsle till statoil och hämta hem min moppe vilket var nödvändigt. efter det så tog jag upp min nya cykel (som jag aldrig använt) från garaget. där den stått sedan den 25 sep, så nu kan jag börja använda den.

men det va inte allt kära vänner, när jag kom hem så plockade jag ur och rensade min garderob, väldigt nödvändigt ! rensade ut en hel svart stor sopsäck med kläder nästan . efter det så städade jag rummet och damsög. DE NI! sen så bäddade jag sängen och hoppade in i duschen.

och nu ligger jag här i sängen helt slut och tjockar i mig popcorn, ha! för det förtjänar jag !

lite pics från gårdagens matcher visas också här nedan.
biglove/ N


me, emmab och sara



nathalie in action !



pass shoot'n score!


OM vi gillart !


Kommentarer
Postat av: andrea

vem har bilder? :o

2009-10-04 @ 20:40:44
Postat av: andrea

vem har bilder? :o

2009-10-04 @ 20:41:26
Postat av: N

evelina la ut lite bilder på sin fejja så jag tog dom :]

2009-10-04 @ 22:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0