everybody dance now... eller

hej jag är megatwega trött ligger i sängen och myser framför csi. bättre kan det inte bli.

idag har jag tränat inebandy, oväntat va? sen kom thmas och hämtade mig, sen hade vi filmkväll och åt popcoorn! tittade på filmen "det" eller om man ska vara fullt korrekt "it"
den handlar om något som lurar ner barn i kloaker ooch äter upp dom ?
inte så värst läskig, men hyfsat äcklig va den iaf, eller det kommer ju i och för sig från världens mest rädda människa som någonsin vistast på tellus så ja ..

nu ska jag återgå till csi och fortsätta kvällen med mys och godis, bara för att jag kan va uppe hur länge jag vill liksom, bara för att jag kan. börjar skolan 14.10 imorgon och sliutar 16.00. laaaaatch. har bara en lektion dessutom så ibland kan det faktisk va skönt att gå til skolan, de ni, detr grejjer de.

biglove / N




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0