5 sanningar

avslutar kvällen med 5 sanningar om myself!

1. jag kan inte plugga om det är stökigt i mitt rum. det går bara inte! Å andra sidan HATAR jag att städa, av hela mitt hjärta, så det hela slutar oftast med att jag antingen inte pluggar.. eller sitter någon annanstans.

2. jag måste alltid gå i takt med den som går bredvid mig. Nathalie gillar att utnyttja detta och går alltid i otakt med flit, den jäveln! :(

3. jag är blond egentligen. min naturliga hårfärg är blond, belive it or not.

4. jag känner mig säkrare på det tyska språket än engelskan. illa, jag vet! tyska är roligare, sådeså.

5. jag brukar smsa i sömnen. HAHA ja det är sant, ibland får man ju sms mitt i natten och vaknar till halvt. då brukar jag svara på dom, helt galna och osammanhängande svar. så nu vet alla att om dom får ett weird sms av mig mitt i natten, helt omedvetet! :)



/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0