bästa per ordeus

hej allesammans, nu ligger jag i sängen och tittar på tv, och myser under täcket

pelle va här alldeles nyss, väldigt roligt att träffa honom! va alldeles för länge sedan sist jag träffade honom.
och för er som inte vet vem det är, så är det världens bästa kille, som gick i min klass från 7:an till 9:an men har gått i paralell med honom sedan 6årsverksamheten, eller hur man nu säger. i vilket fall så försökte han hjälpa mig med lite matte eftersom jag har prov på det i morgon och som vanligt förstod jag inte ett piss av vad han försökte förklara,  de va exakt som om han stod och snackade franska... ungifär så mycket förstod jag av matten. uuuusch jag är verkligen sämst i skolan..

groft saknad va han iaf. och vi bestämde att vi skulle ut i veckan och fika dessutom. ett stort plus för det!

nu ska jag fortsätta min kväll med CSI ochh varmt te.

kyss/n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0