10 sanningar

heej jag har hyfsat tråkigt så jag passar på att ge lite bekännelser..enjoy

/N

1. jag måste knäcka ryggen minst 5 gånger om dagen,
annars kan jag inte röra den, helt sjukt !

2. jag tycker killar som kan sjunga är det sexigaste som finns, det finns inget bättre, blir helt jävla övertänd på sånt !

3. jag måste gå i takt med personen brevid, haha snor den från matilda, men klarar inte av att gå brevid matilda eftersom vi vill gå i olika takt, blir helt galna !


4. jag är mörkrädd
, så in i helvete, jag får panik och blir helt överdrivet rädd när jag är i mörker..


5. när jag stänger en dörr måste jag öppna den igen 
för att kolla om det är någon bakom den sen kan jag stänga den igen..

6. jag har världens sämsta självförtroende, usch hatar allt med mig och vad jag gör, vilket jag kan förstå men..


7. i´m in love with ssx3
, det är bääst ! så sjukt kul, kan sitta och slösa bort en hel helg på de ibland. och för er som inte visste det är det ett snowboard tvspel.


8. jag skulle dö för liam,
jag skulle helt ärligt kunna göra det


9. jag gör grimarser med munnen när jag springer,
katastrofalt fult på innebandyplanen blandannat !


10. jag äter när jag inte har något att göra,
fyfan vad fet man håller på att bli


Kommentarer
Postat av: liza

du och ditt jävla "mörkrädd", fan din lilla rumpa!

2009-10-12 @ 21:06:09
Postat av: nathalie

haha , ska du säga prutten. du blir minst lika rädd som mig när vi är ensamma hemma !

2009-10-13 @ 12:17:37
URL: http://fettpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0