så otagg

hej bloggen. ville bara berätta att jag är så grymt otagg på allt just nu, efter ca 2 timmars sömn inatt, så är jag inte ens trött. bara helt efterbliven och seg. sen så har jag gått och haft ont i magen för att jag inte sov i natt, så har inte varit speciellt hungrig heller.. fick trycka i mig en halv macka på chagge tillslut.

hoppas jag får det bättre inatt, men har inte riktigt kunnat sova i helgen heller. vet inte vad som händer med mig, hoppas det går över snart iaf.

nu sitter jag här framför datan och är bara allmänt otagg på livet..
ska nog snart glida vidare till matilda, trore blir sleepover där igen. jag känner mig så trygg när jag är nära henne, min lilla tyskpratande stjärna !

puss/n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0