love me or hate me still an obsession

nu sitter jag här helt nyvaken framför datan oh lyssnar på "maby this christmas" med juladventstakar i fönstrerna, och småsmilar för mig själv. låten gör mig så glad varje gång jag hör den !

i vilket fall så sitter jag och läser lite om det hät nya rymhotellet som kommer kosta ca 30 miljoner kronor för 3dagar och är klart 2012..

Under vistelsen på rymdhotellet får du se solen gå upp över jorden 15 gånger per dag, och färdas ett varv runt planeten var åttionde minut. Hotellet rymmer fyra gäster åt gången, plus de två piloter/astronauter som tar besökarna till kapseln.
om du hade pengarna, skulle du åka dit ?

/n

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle lätt

2009-11-11 @ 12:17:39
Postat av: bergström

"om du hade pengarna" , vem har sagt att jag inte har pengarna :)? hihi



nej men skulle endå inte åka dit, för B för mig (a)

2009-11-11 @ 21:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0