keeeeebaab

hahaha bara jag att jag och m är skönast?

idag på bussen påväg till träningen så får jag en snilleblixt!
-ja vi hoppar av bussen och äter kebab på gamlisgrillen ??

så vi kom på mission till tränarna och sa att vi va på möte med skolan och massa skit, att de va därför vi kom försent, men egentligen vare bara för att vi va så feta och satt på gamlisgrallen och tröck i oss kebeb istället. det gillar vi faktiskt !!

nu sitter jag här och inväntar att m ska komma hit med bussen, sen ska vi mysa och dricka chaite och sova gott för sen har vi idrottsdag imorgonbitti 8.00, skönt ! eller.

/n

Kommentarer
Postat av: Lisa

Varför är jag inte förvånad, haha! :*

2009-11-10 @ 07:12:20
URL: http://lisaelander.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag säger ju att ni älskar kebab . sluta neka :(

2009-11-10 @ 15:17:57
URL: http://ssaramarias.blogg.se/
Postat av: n&m

haha att säga att vi älskar de, är underdrift !

2009-11-10 @ 19:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0