festligeheter i fulla drag

hej allihopa, nu kom jag nyss hem ifrån stan där jag, liza, rebeccaA och leon spenderat de sista timmarna av kvällen. lite mat på mcdonalds och trevligt sällskap sitter aldrig fel !

men innan det så var m&n i valsätra på mycket härliga festligheter, med mängder av skönt folk , det gillar också ! och lite bilder från kvällen kommer självklart också att publiceras imorgon.

imorgon blir det jobb på max igen som gäller då, KUL! eller. så om ni har lust så får ni gärna titta förbi mellan 10.45 och 15.00 på max vid stora torget med lite socialt umgäng, det ända vi gör att att vandrar runt och delar ut balonger anyway, inte så värst kul som det låter kanske..
men nu ska jag försöka få mig lite sömn , ska ju trotsallt jobba imorgon bitti, belive it or not !

xoxo /n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0