åh jag har sådan fruktansvärd ångest !

jag har ångest, grov ångest. över att jag under de senaste 6 timmarna inte har fått något vettigt gjort alls ! jag borde ha läst, jag borde ha pluggat, jag borde ha duschat. jag får inget gjort, är alldeles för stressad över allting. hoppas de blir bättre..

nu ligger jag nämligen och inväntar att min älskade vän liza ska komma, och göra något av mitt liv !
hon ska en sväng förbi statoil för att köpa mys. meeega. sen blire kungfupanda på shemat ! men först ska jag hoppa in i duschen...!

puss på er /n


de va tider de...

Kommentarer
Postat av: Liza

Miss it actually

2009-11-09 @ 19:55:27
Postat av: n

ah verkligen ...

2009-11-09 @ 22:37:51
URL: http://fettpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0