25 november /M

dagen i stora drag ;
klippte håret i fyrisskolan tillsammans med rebecca :D
sen skola och en extra lektion i matte,
nu sitter jag här hemma och pluggar ..
kommer ju ingen vart ioförsig, men whatever!

ska snart keeeeka lite, men först tänkte jag göra en liten lista hehe för jag har tråkigt och samhällsekonomi lockar inte just nu  ;


Har du på dig idag?
jeans, kofta och linne med nitar

Har du kramat någon det senaste dygnet? jadå

Har du pussat någon det senaste dygnet? pussas gör man ju jämt!

Har du för frisyr? uppklippt haha?

Har du husdjur?

Har du pallat äpplen? ja haha det är livet ju

Har du kysst någon och sedan ångrat dig? ja

Har du ätit senast? lunch

 

När vaknade du i morse? tidigare än vanligt ..

När skrattade du senast?
kommer inte ihåg haha

När var du på fest senast? i lördags

När gjorde du senaste något du egentligen inte ville? hela tin

När fick du ditt senaste sms? 10 min sen

När är du född? 29 augusti :)

När tog du studenten? 2012 tror jag? :o

 

Vem kramade du senast?  mami

Vem pratade du med i telefon senast? mami haha

Vem skulle du vilja se ut som? eva longoria skulle sitta fint de

Vem fick du present av senast? länge sen haha

Vem gjorde dig arg senast? blir aldrig arg :D

Vem sjunger det du lyssnar på nu? Keri Hilson

Vem bor du tillsammans med? just nu mamma & lillebror

Vem vill du kyssa nu? ROBERT PATTINSON

Vem spelade du tv-spel med senast? händer inte särsklit ofta ;)

Vad väljer du, glass eller godis? goooodis såklart :D

Vad väljer du, morgon eller kväll? kväller

Vad väljer du, julafton eller födelsedag? julafton megaa

Vad väljer du, katt eller hund? hund

Vad väljer du, hallon eller blåbär? blåbär

Vad väljer du, sova eller sex? sova förfan, det är det bästa som finns ;)

Vad väljer du, sola eller bada? både och ju!

Kan du laga mat? kan jag väl ;)

Kan du göra volter? vågar inte pröva

Kan du köra bil?

Kan du ditt eget mobilnummer? jadå

Kan du säga hur många du har på msn? haha pallante

Kan du säga vad klockan är? 18.36


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0