usch

jag är inte humör för att blogga egentligen, men har ändå inget bättre för mig..
är inte humör för något faktiskt.
men jag lovade att slänga in ett inlägg om hur det gick i storvretacupen,
vi tog oss till semifinalen i A-slutspelet iaf..  och den matchen va ju inte den bästa för min del om man säger så precis, FYFAN vad jag skäms!

men men jag får ta och gratulera vårat DJ18 lag som tog silver i A och vårat DJ20 lag som tog guld i också Aslutspelet. bra jobbat där!
men själva så fick vi nöja oss med brons vilket va helt okej, jag är nöjd så..

men nu ska jag återgå till att göra precis ingenting hemma hos thomas, blir nog lite starwars wii spel med lillebror.

vi hörs/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0