om gårdagen

det blev utgång för sjuklingen igår ändå.. men man lever ju bara en gång förfan! kvällen började med middag på dragon palace samt reunion för högstadieklassens älskvärda brudar från 9a. megamysigt och trevligt var det, människor som man träffar allt för sällan :D

senare så blev det festligheter hos amanda,  det var asnice och mycket skratt :'D men inte nådigt hur sjukt jävla kallt det var när jag skulle hem, trodde jag skulle avlida av kyla!!

nu väntar jag på att emilia ska komma hit och mysa, hon ska massera mig hehehe så väääärt! :*

har förövrigt tappat bort sladden till kameran, men bilder kommer så småning om.

/M


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Jätte fin blogg! Keep it up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0