liza jane winrow

Jag kunde inte tala, du gav mig en röst.
Jag kunde inte gråta, men du gav mig tröst.
Du gav mig ögon när jag inte kunde se.
Jag hade inga läppar, men du fick dem att le.
Jag kunde inte drömma, men i drömmen fanns du.
Jag hade inget hjärta, men det har jag nu.
Jag kunde inte älska förrän jag träffade dig.
Du såg det vackra inom mig.
Du visade mig stjärnhimlen och all dess glans.
Du visa mig vägen dit paradiset fanns.
Du gav mig ett liv och ett skäl till att leva.
Du gav mig allt som jag någonsin velat.
Jag vill att du ska veta, och hoppas att du vet.
Att det är dig jag kommer att älska i all evighet






Kommentarer
Postat av: Lizis

ååå fy vad fula vi var.. Ha ha!

älskar dig natta kommer alltid göra de! <3<3

2009-12-15 @ 19:43:20
Postat av: n

<3

2009-12-16 @ 14:43:04
URL: http://fettpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0