en lista förfan

Snodde denna av kenza,
i brist på annat att göra och orkar inte sova..
vettig lista var det iallafall,
so - here you go;

/M

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jaja massa saker! Orkar dock inte rabbla hela faderuttan tråkigt nog... SYND!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer inte ihåg dom... Eller ett kommer jag på & det höll jag verkligen inte haha
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Våra familjekompisar blev, MEGALYCKA!
4. Dog någon som stod dig nära? Nära och nära, men farfar lämnade oss.
5. Vilka länder besökte du? Tror banne mig inte jag vart utomlands i år?
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ich habe keine ahnung, vilket betyder att jag har ingen aning... utlandsresor maybe?
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 11 oktober och 31 maj. Det har satt sina spår minsann..
8. Vad var din största framgång 2009? Är inte så framgångsrik av mig ( haha ) .. men kanske att jag höjt mina betyg lite granna? Eller har jag ens det? Haha fuck
9. Största misstaget? Inget farligt misstag kan jag komma på nu iallafall
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Är sjuk med jämna mellanrum och har skadat mitt jävla knä , INTE HELT OKEJ.
11. Bästa köpet? Gör bra köp varje fag förfan :D men mina boots från monki används flitigt!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder ... okej då och mat haha
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Den nya laget gjorde mig happyyy
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Sexy bitch och down haha så sjukt uttjatade festlåtar att jag bara vill spy på dom - NYTT TACK!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare skulle jag tippa på
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest mera, och uppskattat det jag hade. Och stretchat..
17. Vad önskar du att du gjort mindre?  Pluggat.. överskattat
18. Hur tillbringar du julen? Hos mina kusiner med mammas sida på julafton, och hos far min med hans sida på juldagen.
19. Blev du kär i år? Nääej ingen kärlek här minsann!
20. Favoritprogram på TV? DH, andra avenyn, OTH, GG .. you name it!
21. Bästa boken du läste i år? Twilight serien utan tvekan, grrrr
22. Största musikaliska upptäckten? Meh inte vet väl jag
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jadu, en kamera ..?
25. Något du önskade dig men inte fick? Fyllde år för länge sen så minnet har suddats ut, men kommer ihåg att jag va jävligt nöjd!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Vaknade upp med annika bredvid mig, fick presenter och tårta och chillade bara hela dagen. På kvällen festade jag :D dunder dag!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? En hel familj och ett helt knä. Mycket som har gått sönder i år
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Svårt att sätta fingret på he-he-he
29. Vad fick dig att må bra? Vännerna och innebandyn
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Channing Tatum, Zac Efron, Cimon i paradise hahah!
31. Vem saknade du? -
32. De bästa nya människorna du träffade? FBC tjejerna, gotlandsfolket och självklart nya klassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0